Pozycja Statystyki WWW Opis Strony WWW Miniaturka
1

Ranking: 21 225

Ilość odwiedzin: 0

Nota końcowa:

++

Adres www: https://freshmail.pl/blog/recykling-contentu-p2/

Nasza ocena: 10

Tworzenie nowych treści nie zawsze jest zadaniem łatwym. Co więcej, nawet najlepsza treść nie obroni się sama: wiele czasu i zachodu trzeba poświęcić na jej promocję. Sprawia to, że w marketingu coraz większą popularność zdobywa recykling contentu. Jest to nic innego jak ponowne wykorzystanie raz stworzonej treści. Nie musi to być recykling w formie tekstowej, wręcz przeciwnie: treść zawartą w tekście można „sprzedać” drugi raz w postaci infografiki, podcastu czy filmu na YouTube. Z bardziej obszernego materiału można stworzyć kilka innych, również w rozmaitych formach. Recykling contentu powinien dotyczyć najbardziej popularnych treści, a więc tych, które zdobyły największe audytorium. To ich obróbka i ponowne udostępnianie zapewni dotarcie do największej liczby odbiorców. Jeśli przy tym uda się zaangażować miłośników jakiejś konkretnej formy, np. podcastu, sukces będzie jeszcze większy. Oczywiście można też próbować promować poprzez recykling także te treści, które w pierwotnej formie mniej lub bardziej zawiodły: zmiana formy może niekiedy spowodować wzrost ich popularności.

recykling contentu